Monday, January 15, 2007

Am reusit sa-mi dau jos primul pampers singurica !! intamplata pe la un an

Momentele de studiu individual sunt adevarate comori. Se incepe de regula prin priviri date roata camerei in care parintii m-au asezat sa-i astept cumintica. Majoritatea ar incepe cu ceva de care esti absolut sigur, ceva ce ai mai facut, gen rasturnarea unui ghiveci cu flori, scormonirea intr-un sertar sau dezlipirea vreunui abtipild cu zane de pe perete. Eu nu procedez insa asa !

Eu sunt curioasa si chiar ma intrebam cand o sa vina ziua sa ma schimb singura de scutece. Zi de zi, de cateva ori pe parintii imi tot inlocuiesc scutecele. Dar de data asta am capatat suficienta indemanare sa pot sa dezlipesc ariciul sa ma schimb sigurica! Pentru ca am observat ca parintii mei se uita mereu in el am zis sa ma uit si eu asta inainte sa arunc pampersul peste bord, adica peste marginea patutului, cum fac si cu alte lucruri. Pentru ca manuta dreapta era mai libera am bagat-o cu curaj ca intr-un sac pana la fundul pampersului. Am intampinat o rezistenta moale, cu consistenta slaba si am apucat cu degetele mele puternice. Am ridicat si am dus repede la gurita sa vad despre ce este vorba. Pana sa ajunga manuta la gurita am stiut ca am mai pierdut ceva pe drum din pretiosul material si ca daca nu as fi fost rapida cu siguranta ca nu mai apucam sa bag nimic in gura. Insa rapiditatea este numele meu si iata-ma gata sa dezleg inca o enigma. Gust ciudat, nu am mai mancat asa ceva si un miros si mai ciudat ca de copil neschimbat, sa zicem!
Vai! Cand sa verific a doua oara proba recoltata intra mami vesela in camera. Vroia sa-mi faca un “bau!" cum imi face deobicei. Ii stralucesc ochii, rade jucaus si apoi se opreste brusc cand ma vede fara pampers si acoperita cu substanta cleioasa de care v-am vorbit mai devreme.

Mami parea panicata si imediat m-a dus la baita unde a pus dusul pe mine. Vai ce mi-a placut! Eu iubesc apa la nebunie si daca asa trebuie sa procedez ca sa fac baita abia astept! Se pare ca in pampers este o substanta care declanseaza baita instantanee. Si mami parea fericita ca am facut asta, mai ales dupa baita cand se uita numai la mine si nu se mai putea opri din ras. Sunt convinsa ca i-am facut si ei o bucurie! Era numai un zambet si i-a spus imediat si lui tati. Se pare ca in sfarsit sunt un copil cuminte si le fac bucurii parintilor mei!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home