Monday, January 8, 2007

Stiri de la un bebe, luna a 7-a




Incerc mersul de-a buselea si pot sa spun ca dupa taras pe burta si rostogol asta e o forma dezvoltata de locomotie. Imi solicita toate cunostiintele si toti muschii!



Sunt curioasa la mancare. Pot sa spun ca imi place bucataria romaneasca, varianta bebe, adica ciorbica, piure de legume, iaurt!



La toaleta merg ca si pana acum. Adica nu ma deplasez si fac in continuare in zornait si tunete direct in pampers. Il chem pe tati care asa se bucura ca nu-l inteleg ……..


Ptr ca intr-o zi voi vorbi exersez zilnic aaaaaaaaaaaaaaaa si uuuuuuuuuuu,la volume diferite incat mami si tati de multe ori asteapta sa termin eu ca sa poata sa vorbeasca intre ei!


Animalele imi plac din ce in ce mai mult si din cateii adevarati de acasa smulg deja fire de par. In felul asta nu mai au nevoie sa se pieptene. Desi sunt convinsa ca le fac un bine cateodata au o privire nemultumita….


Coordonarea si curiozitatea au crescut si acum caut jucarii mai complicate Si-mi doresc o toba electonica cum am vazut la nasu care este mai mare decat mine cu 10 luni si care are jucarii tare interesante…


Expresia fetei mi s-a schimbat si acum ies mai bine in poze si folosesc surasul si zambetul mai mult ptr a-i castiga pe parinti si ptr a le arata ce bine imi este cand ne jucam impreuna!


Nu mi-au dat dintii dar parintii asteapta pentru ca asa le a zis doamna doctor. Deja imi dau sa rod ca la un catelus tot felul de jucarii din plastic. La primul dinte o sa-mi pun o dorinta!


Primele bijuterii. Desi stiu ca suna exagerat ptr o fetita de 7 luni mi-am schimbat cerceii cu unii cu toarta mai scurta . Posibil sa fie primul semn de cochetarie!?


Hainele sunt foarte colorate si dragute si-mi vin foarte bine. Cand insa ma imbraca pentru iesit afara zici ca sunt un balon colorat sau un cosmonaut pe luna. Cred ca ai mei sunt cam stresati cu frigul……


Inainte sa adorm ascult cantece si povesti si eu rezist cel mai mult. Ma mai joc in patut si apoi ma duc si eu la culcare ca un copil cuminte ce sunt….
Pa, pe curand!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home